maandag 10 januari 2011

Stress!!!


We zijn zo dom geweest! We wilden naar Nijmegen vandaag, bleek dat dat hele museum dicht was!
Dus hebben we onze plannen maar omgedraaid en gaan we morgen spannend! Het wordt een hele reis met de trein en bus en lopen, dus ik ben benieuwd op dat in een keer goed gaat. Vast niet, dit soort dingen zijn altijd een heel avontuur bij ons, maar dat zien we dan wel weer.
Gelukkig komt mijn vader ons van het museum halen zodat we het meteen thuis kunnen monteren.
Zo stom dat het met de trein, bus en lopen een uur en een kwartier duurt, en met de auto 25 minuten.
Maargoed, zo hebben we het goed opgelost.

Ik ben net 2 uurtjes thuis, en ben al vanaf vanochtend 8 uur weg, was een hele lange dag, maar het begin van onze documantaire is er. Ik heb er nog niet zo veel vertrouwen in, maar dat komt morgen wel goed denk ik.
Ik ga nu nog even lekker tv kijken en slapen, morgen een drukke dag! Ik laat weten hoe het was als ik thuis ben!

Kus! ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten