vrijdag 14 januari 2011

De storm is gaan liggen


YES! Weekend :D
Wat betekend, minder druk. Gelukkig maar, want het was echt een soort wervelwind. Ben alleen bang dat het van korte duur is, want woensdag beginnen de tentamens! Spannend, spannend. Ik moet ook echt een opleiding gaan kiezen nu, zo moeilijk!
Ik heb nog niks met de hyvesjongen afgesproken, dat komt na de tentamens. Ik heb wel leuk nieuws, ik heb een oppasadresje erbij!
Twee hele leuke jongetjes van 6 en 8, ik ga er morgen heen! Daarna heb ik een date met.. Laten we hem maar even meneer de sportliefhebber noemen. Hij doet een of andere sportopleiding en wilt gymleraar worden. 1 ding weten we dus al, goed lijf!
Het klinkt misschien alsof ik helemaal boycrazy ben, maar ik geniet gewoon van het vrijgezellen leven! Hoef ook echt niet nu al weer een relatie hoor, maar een beetje aandacht is leuk toch?

Talk to you tomorrow! ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten