donderdag 6 januari 2011

Kutdag


Wooow ik heb me toch zo'n ongelooflijke kutdag. Het begon vanmorgen al, ik zat op de fiets en het was glad en het regende ook nog is, hele broek onder van de plassen, altijd fijn. Haar weer helemaal zoals ik het niet wilde hebben, maarja dat is altijd zo.
Op school ging het wel redelijk, alleen word ik zo zenuwachtig van dat gepraat over examenuitslagen enzo!
Toen kwam het hoor, ik fietste naar huis, zeiknat, alles. Kom ik thuis, mailtje van mn economieleraar, met de cijfers. Ik had heel goed geleerd voor dit so, dus ik dacht oooh vast wel voldoende.
Je raad het al, een 5. En oh ja, dat alle mensen met een onvoldoende even na moeten komen. Wat een kutregel!
Sorry jongens, maar ik baal wel een klein beetje.

Ik heb ook leuk nieuws, maandag ga ik met de meiden naar Nijmegen! We moeten naar het Afrika museum voor ons profielwerkstuk, maar er gaat natuurlijk ook geshopt worden. Weet iemand nog leuke winkeltjes of must sees?
Omdat het voor het profielwerkstuk is mag het onder schooltijd dus we hebben lekker lang. Toch wat leuks gepland vandaag dus!

Nou, sorry voor mijn gezeur, vanavond een wat leuker berichtje hoop ik, ik heb veel juicy boy stories voor jullie!

Dikke kus! ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten